24h購物| | PChome| 登入
2004-09-22 23:44:08| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

太過份了。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由9月頭到宜家,我返u2都係返左3日咁大把,
自己發生個件事既星期日到宜家,
更表係星期日出,第1個星期日,我打返去,佢話未出,半個鐘後覆我~
點知無打黎~到星期一我再打返去話仲未出更表~話我唔洗再打返去~會有人打黎~等等..都係無人打黎~到星期3定4,有人打黎問我個日一既夜晚可唔可以返去~話有一個fulltime唔得閒,我話唔得,因為個晚要返工~之後問佢更表佢又”哎哎”聲~無野啦~心諗都知咩事啦~之後就收左線~佢地方唔係將我當backup咩~有咩突發事件先call我返工~食屎啦~24小時on call呀~最興既係,我有個fd做u2,佢同我講話如果連續20日無返工就當我無做~一開頭入去做,完全無聽過囉!!!我個間個阿頭都無同我講過囉!!~我覺得好過份~一開始咩都唔講清楚~一有咩突發事件先搵我~完全唔覺得自己係partime sales~反正佢地編更表都唔會編埋我~連我都唔知點解~都唔知佢地請我返黎做咩~
頂~愈講愈嬲~
如果個阿頭仲係因為個件事而咁對我!我寧願佢罵我!
罵完佢又舒服d!我又會記著教訓!(雖然佢又罵左我又教訓左)但我覺得唔需要做到咁囉~
如果佢地再打俾我~我一定唔會返去做~返去做簡直係零.意.義!!

台長: *臭蕉*
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文