24h購物| | PChome| 登入
2005-03-11 11:30:41| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4 年的經歷

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這4 年的經歷足夠令我心力交瘁..
有時好痛苦!!!有時很快樂!!!
人長大了..笑容少了..樣都殘了(成個c 拉仔o甘)

這4 年, 發生得太多.. 有些事令我想起都心痛!!!
不過令我學識好多事情!!!無o甘天真了..無o甘易信人..
壞事就學了很多..多到數唔晒!!!好事就...學到忍眼淚!!!

出年就第5 年.. 唔知幾時可以脫離貧窮線呢???
好想快d 還晒d 錢.. 轉工..買b 女!!!
做咩都可以隨心所欲!!!
無錢洗真係好慘呀!!!

你之前話儲錢結婚.. 我諗都無乜可能了!!!
好似注定我嫁唔出..
究竟將來我同你可唔可以一齊結婚呢?_?
天曉得!!!

從來都無後悔過同你一齊!!!
不過有時都會諗..我唔同你一齊我會變成點呢?_?

好多謝你同我玩足三年零十一個月!!!

台長: 尚未設定
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文