24h購物| | PChome| 登入
2009-06-15 18:09:49| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

搞笑intervierw

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前日一朝早就返工返8:45,

ot左,o到2點半

跟住就去員工餐廳食飯

食到3點就走去搭車去關閘

因為要去拱北金口岸酒店入面面試..

去到好搞笑,首先因為之前食左醃生蝦

所以搞肚,但誓估唔到在入去面試那一刻搞..

organizor帶我上到酒店四樓,火山就差不多要爆發

一入到去見到個女miss,乜野greeting都冇

第一句就話"唔好意思,我想借一借個廁所"

佢好好咁話冇問題..

跟住我一入廁所,鎖上門

火山立刻爆發

而且仲氣勢如虹,如雷貫耳..

由於房裡只有我同個女miss,

大家都冇講野

而女miss乜野都冇做

so...........................超靜.........................

我一度懷疑佢聽到我的"火山爆發"會有甚麼反應..

但當我一收山,開門出去

就見到佢好nice咁同我講話我好搞笑...=,="

就咁打破左尷尬的氣氛lu~~~

我地有左10分鐘非常愉快的傾談...

 

之後轉左去隔離見副院長..

但當時有另外一個女仔in緊

所以在外面等左幾分鐘

在那幾分鐘裡,個火山好似想死灰復燃咁..

so我做左d手腳...

 

就專登在門口經過,

等佢地知道我在等他們..

最後,被我"忠"計得逞~~^0^

又一個點知...

入到去,副院長就話我幾高喎~~

應該好難搵男朋友吧...

O-M-G!!我即時諗返起我岩岩入CSTL度做intership,

louisa都問過我關於男朋友呢個問題

當時louisa問我的是

"如果有個客話要接你放工,請你食飯,你會點做?"

如今,佢地又問我呢d咁ge問題...

乜而家d interview的趨勢都係問呢d野ga 咩????

 

之後唔知點解,返到澳門之後有d唔舒服

病況一直延續到夜晚....到第二朝,即係尋日

仲加辛苦,好彩有好老公仔車我返工

仲俾左粒"愛心康定c"俾我

老公仔仲好擔心我添

驚我放左工之後仲周圍走,

所以叫我返屋企快d休息...

我覺得好開心哦~!^^


 

 

 

 

 

台長: MW0404
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文