24h購物| | PChome| 登入
2004-08-30 21:01:47| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

其實真的放不下你.............

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐無見過你,耐到都唔記得左. 其實無諗過去見你,一直都想唔再見你,因為怕自己又行番呢條路.
我諗如果許慧欣呢期咁紅,我都未必會諗番你. 我成日拎左其他人去代替你,但都係無用.真係無用! 你都係一直無走過.
聽到你話入左Cable 度做,我都好開心,希望呢行岩你啦,紅到就最好!
你話我唔去追女仔.講真.....你係我第一個上心,我諗都會係最後一個,我對你d 感情真係好唔同,無開始....都唔知係咪好事. 對追女仔真係無mood啦.

台長: littlejacky
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文