24h購物| | PChome| 登入
2007-07-05 16:30:49| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

无有知??

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我最近好中意听呢首歌啊!觉得听落去好舒服!唯一的挚爱 (‘布拉格恋人’浪漫插曲 / 金柱赫,全度妍,金民俊主演) - Laiting.net - 来听音乐.我发觉自己呢论好想听英文歌啊!觉得现在既我地既歌都吾好听既!我寻晚又做左一件蠢事啦!其实系吾知自己应吾应该做既事! 不过我现在吾想再念甘多啦!以后先算啦!我知甘做系吾好,但我真系吾忍心啊!所以呢件事我都一拖再拖!(希望会无出大事啦!)我知后悔啦!但我吾知点开口!我开头以为等时间去改变,点知...我都系做吾到.我到最后都系吾忍心!(我知我以后会后悔咖)现在我只有稳个方法解决呢个问题啦!希望无伤害到大家...

台長: 佧鮭児
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文