24h購物| | PChome| 登入
2005-09-08 12:26:59| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

9月8日.......感覺舒服

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

9月8日....天氣差不多

尋日....努力地忙出貨, 努力地睡覺, 努力地 icq....收到 meiko 越洋來電, 開心又感恩, 佢知道我開左 xanga, 但竟然叫我用返 pchome, 佢真明白我, 因為我夠老套嘛, 哈哈....一個美味既九州烏冬當午餐, 滿足....謝謝各組長準時既回覆, 辛苦晒....感謝主, 堂慶入場卷岩岩好, 坐位又夾到無得頂, 開心開心....經過一輪文件大決戰後, 出去會合我既好豬友....聯合第一站, 各自有收獲, 為我既衣櫃添置秋裝....離開時,一巨形物體從後撲上~~bobo~~好彩我經過長期訓練, 如果唔係真係比佢嚇死囉....之後又係壽司勁食大賽, 口裡說忍口, 但手仍然不停, 哈哈....食得太飽, 繼續行燃燒脂肪....遇見無聊配撘, 無眼睇, 留返啖氣暖下肚皮....最後一站, ’石磨坊’ 糖水~~~芒果撈面~~~有點滯....各自回家去....

返到屋企, 收到端妹電話....嘩~~~你地真係好抵錫~~~識得自己搵節目, 仲聯絡晒各組長, 唔駛我煩囉....辛苦你地 ^^

今朝....如常地 7:45 起身靈修....巴士見到變態佬, 可惡 >< ....同事回來了, 繁忙一天又開始....

台長: 西瓜頭摩托妹
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文