24h購物| | PChome| 登入
2005-06-18 12:48:57| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不想說話

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由知道分組名單之後, 一路都同自己講, 唔好怕唔好驚, 因為點都好至少 now 既組員一定會撐我, 呢樣係我深信既....但今晚話我知道, 唔係~~~~

知道嗎?? 你地真係好利害, 平時就算有 d 咩事, 我都係激動一兩下就沒事, 但今次唔係, 我真係好失望, 好心淡....難道這次係我錯嗎?? 成件事簡直係鬼故....有錯就要認, 無咩事要隱瞞, 唔可以講清講楚, 反轉過黎要話我錯, 對唔住, 我受唔住....自問控制能力都不是太弱, 但今次真係忍唔住, 有種委屈既感覺....但主愛我, 得到身邊人既安慰, 但仍然哭個不停....

今天....由起身一刻, 當我諗起就想哭, 忍不住同媽咪講出我既不滿, o個刻實在好想攬實佢, 因為我知道無人好似佢咁, 無條件咁保護我....哭, 不能解決問題, 但呢刻我好需要....算好吧, 響會展既時候, 帶比我少少既歡樂, 還有媽咪既陪伴, 感謝主....

台長: 西瓜頭摩托妹
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文