24h購物| | PChome| 登入
2009-02-22 13:33:34| 人氣38| 回應0 | 上一篇

尋找纖腰的故事

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

又係時候要寫下野!!上幾個月真係好忙!!做錯好多野,有d無有人知!哈哈@有d有人知都無咩鬧!死未!!重有事發生我都唔知到!但我寧{我代你哭}吧!都唔想最重要的你唔開心!!!所有野都過! 忘記吧!!!sorry 因為我識e d!!不過我唔令人擔憂!就是幫人分憂吧!哈哈!即使你話我土 都衷心祝福你!!

上個月雙腿都痛!唔知咩事,休息成月無操都無咩大康復,希望我快d好番!!!纖腰唔見左都好耐!我要的起心肝搵佢同我並肩作戰~NOW 佢31吋近130環磅死未重六神合一點算,第一步戒酒唔飲咁多!!!!第二步操操操!希望唔好腳痛!我想飛,!我要大聲唱:I CAN FLY ! 準備好,迎接五月,六月,十月!!!

割藩都半年!我竟然未死!!但係都繼續咁好笑,每個月都新奇刺激!!!好在都大致聽話,尚算安慰!有d進度!!但我想佢地再小D唱歌,小d跳舞,小d抱抱,小HIT POP ,小d神遊!目標佢地可考試!!睇黎都要等番三,五,七年~~~~~@@@@!

台長: 妖仔
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文