24h購物| | PChome| 登入
2002-09-05 22:38:27| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

yo----燕姿最新留言----2002-09-05 19:05:11

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

hallo all
哈囉大家

I'm really enjoying myself in singapore, every day I wake up at noon, read the papers, have lunch and read a book, go shopping, bring sonny out, play pool etc. Ab Fab.
我正在新加坡享受我的生活,我每天睡到中午才起床,看報紙、吃午餐、閱讀書籍,去大血拼、帶sonny出去走走、或玩撞球…等等。真是太美好了!

recently I bought a book by irvine welsh - glue. but I haven't really got into it yet......wahaha cos I bought another book 101 reykjavik (or something like that)....fickle fickle.
我最近買了irvine welsh寫的書-glue。但我還沒有看到最精采的部份……哇哈哈哈,因為我買了另一本書叫做101 reykjavik(或之類的書名)……我好善變哦。

and yet, These few days I worry over the way I spend my time. it feels so good when everything is at your pace. but it's like a stand still. if you are not moving forward, you might be slipping backwards.
但這幾天我對自己的生活態度有點擔心。按自己的腳步做事讓人感覺非常好。但這又像是在原地踏步。因為如果你不前進的話,就可能會退步。

how? ironical isn't it? When you have what you want, you don't know what to do with it.
應該怎麼辦?很矛盾諷刺吧?!當你擁有你所要東西時,你卻不知如何善用。

MAkes you think twice about why you want it in the first place.
這讓你懷疑當初為何會渴望得到這個東西。

vell. I'm going for dinner, and then think about what to do next.
好了,我要去吃晚餐了,然後再想想接下來應該要怎麼做?

goodbye!
掰掰!

yz
燕姿


(From華納音樂----Panda 譯)

台長: momo
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文