24h購物| | PChome| 登入
2006-07-29 00:58:44| 人氣30| 回應0 | 上一篇

"羽毛論----Featherlution"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係 7 月 28 日.......
天氣不太好........
不過唔緊要.....haha !!

今朝上堂唔錯.....gd~~~~~~
因為我地班 ge remote control 壞左........
so today 我成日都問 B 班借 remote control.......
Haaaaaaa.....比 B 班 d 人笑....... ( especially 隻香蕉)
香蕉......我記住你.......
then 放學時又要將 classroom d 細軟搬返 home ~~~~~


then 返 drama.......
gd !!!!今堂係 last period ~~~~~~~~
HAaaaaa......我地要排一套 drama.....
叫 " 全都忙"....幾 funny ~~~~~~~
我同 cindy 同 jenny 一 group......
都 ok ga ~~~~~~~
then 我地就以玩 "糖痴豆"黎結束 le 個 course ~~~~
有 d 唔捨得........ T ^ T


then back home 睇 "無頭東官".....
gd.......i love it......


then 7:10 出去睇 "羽毛論----Featherlution"
係青少年戲劇 2 級 ge 結業演出!!!!!!!!
做得唔錯....kt 同 CeCi 都有份架......
我下年都有份 ga...........


then 完左之後......
同 Sandia, jenny, Jc, cindy, emily and sandra 一齊去大家樂.......
知左好多平時聽唔到 ge 秘密.......


gd........one gd day......

Ps : 我今日交左 form la......
我要入 Yso.....演藝唔要我........
but never mind la......
多謝所有朋友 support me.thx a lot ~~~
今日見返好多演藝 ge 朋友仔.....
我好 miss 佢地........
快 d 到 9 月就好 lu ~~~~~~~~


台長: MoMo
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文