24h購物| | PChome| 登入
2006-04-12 12:50:28| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I AM PUI

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一口氣看回我們七頁的留言, 真的很掛念當年(真的要用當年二字!!)一起返馬會的日子, 邊看邊笑, 最印象深刻的是在2004年 3-4月原來我們曾經set 過一個目標要逹成, 那時我們人人都完成了自己的目標!!!很勁呀~

現在, 沒有馬會維繫我們, 幸好有自發性約人率甚高的小ya跟alice定期約gathering 跟生日會, 我們才可以keep住見面, 當時大家都是白痴的小丫頭跟小子, 現今個個都各有發展, alice快要做一個可人愛的護事, yaya成為了ol, 我就繼續賣藥, 翠儀, calvin繼續學業, 爆爆亦即將成為designer. heidi 同阿圈繼續失蹤(見字要蒲頭呀~)

再過兩年我地會點呢??
alice - 成為人見人愛既陳護事長. 有愛心, 點捱夜都仲咁好狀態
yaya - 轉左工, 做marketing event, 成日見到明星(林峯, 五月天...)利用你的creativity 在這行有好發展 (唔滿意可call我, 改個正d既, hehe)
我 - 跳槽升職, 繼續咁hea!!!
爆 - 成為獨當一面, 係行內響噹噹既designer, d job多到要揀黎做(要優先幫我地喎)
翠儀calvin - 1st hon畢業, 薪高厚職
heidi and huen - 出現返, 仲結埋婚(i mean各自同自己另一半結呀, 唔好誤會!!!)

當然我地要keep住一齊去玩啦~~

台長: 爆爆
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文