24h購物| | PChome| 登入
2006-04-11 19:59:54| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

日記11/04/06

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日ut地理同eng,唔係好識,特別係eng。死得!
尋晚食左d通便便既藥,點鬼知測測下"作動"喎--""(我忍!)
ut完就小息,lin lin堂呀!so fussy!
不過唔知點解+唔知做過d咩,就落堂喇,眼訓死!

到左lunch,真你好鬼唔鋸漢沙條粉人,今次我忍!我心情靚~
如果仲有下次,我叫treety"汁"住你漢沙頂帽"則"你食左佢呀!
去到無位坐,叫阿毛坐過去,條毛叔唔知食錯咩飯,o係度串嘴(對象係m小朋友)
m小朋友頓時好嬲,但係反常態地,係無理到毛叔既!
之後去左第二度坐.......

lunch完左係music堂,
都幾好笑架肥"撈"你~//唔好感啦!
之後係maths,進西唔上堂,改卷。悶死我,無人同我吹水-w-"
o係度呆坐左成堂。
終於o係epa堂有返作,死真人彈左條象跟過黎,
我緊係想彈返過去啦,正當我想猶豫點彈既時候,
浩哥向我提出意見,講射象跟既正確技巧/.."
真係開正佢果飯呀!
仲同真佬o係度射黎射去"
仲差d就射死我呀,,
真係險象環生。
後排o係佢地開戰果陣,個個地pa哂o係度*

放左學同mm去左大kok嘴,奧海城"
依左舊美味既sushi卷,逛左陣就歸家去了""

-----------------完----------------------



pic:正嗎?是我親妹呀!唔似?
應該係你眼有問題喇,要睇睇病喇!(睇病呀小mm,呵)

台長: 野夢
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文