24h購物| | PChome| 登入
2004-07-29 09:54:20| 人氣454| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

王貽興teenpower

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

王貽興..最近喜愛的作家之一。剛去完歐遊回來,似去完東南亞多d,有個網頁架,但無update,每星期都會在teenpower主持節目,依家人氣也愈黎愈高。女朋友都係化妝師,兩位都係有名氣的人啊。佢都算是我師兄的師兄。

貽興出左四本作品,我睇左一本半,十八相送(幾好睇),無城有愛(睇左幾個chapter),一本房子一本的他(睇左少少)其他未睇過。太陽入面都有個小專欄。覺得佢寫既野都幾深同埋幾現代,有時有廣東話,又有性,又好文章式,有時都唔係好識睇,同埋唔係好知想表達d咩,但係有d位又幾令人諗多d既。都幾特別。以我所知,佢都有開寫作班,依家做埋主持人,但同佢作家身份又好似無咩關係。應該係靚仔,所以有好多妹妹式既學生或者"Fans",或者係因為佢突破作家既身份,未見過又後生又潮既作家吧!所以我第一次睇佢個網都好有interest。好多讀者一上佢個網都勁上,我覺得佢呢樣野好厲害。Maybe佢同讀者都會好close既關係,見佢篇篇留言都會回覆,雖然有d都無咩內容,但有反應我覺得係件好事。

間唔中都會有d唔鍾意佢或者妒忌既人上佢個網搗蛋一番,上個月佢剛去歐遊,就有人乘機搞事,一班維護者又出黎反駁一番,罵戰一發不可收拾,另一個異見者又起自己個網度大罵一番,起隔離黎既真係豐富。不過我估當時人睇倒會唔安樂。反之主人家唔出聲,件事就會不了了之。我想貽興可能因為咁唔想再寫日記起個網度吧。無辦法啦,有才能+樣貌者易招人妒。

有樣既,係著數d,見佢依家都愈來愈辛苦,無以前生活得咁純真和簡單,為了生活為了理想,一定要付出的喇。
努力啦,作家。


**********************************************************************************
私記1632
mamy頭先打黎,又入醫院喇..今次頭痛同發燒,已經痛左幾日喇,又唔知咩事.....真係煩~n~"出院日已經係咁,痛左4日,琴日學都無返,想點,可以點? 依家留院觀察,要掃瞄睇下係未有咩事。唉..天呀.好x煩。呢兩個月經常入院,估計係身體愈黎愈差,病在身體愈黎愈勁,因為太弱了。可以點樣..................................?

台長: siu miu :3
人氣(454) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文