24h購物| | PChome| 登入
2004-10-31 13:40:45| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Happi Halloween X3

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

咁快又Halloween,記得上年同Aj 2條友出左tst 玩,今年會好happi ar.因為join party ,去causeway bay~~~ ar C 同佢d fd 都會join tim wow. Choi wah also ,haha,可以見倒2個好想見既人tim,太開心同期待喇~~

不過無琴晚咁happi , BBQ at home, 本來約好左雞仔同寶儀n佢地阿媽... 不過雞仔阿媽整親隻腳,所以得返我地... Phoebe 同阿思阿南都好比面上左黎坐,不過佢地好快又走左,因為有下一場.heee. 佢地好晏先上到黎,因為個個都有野搞! 好難得大家齊人就燒野食啦, 不過我買左好多野都無開到同食到,因為雞仔係咁同我dad ma傾計...佢講野真係好似D鄉老叔伯,不過好難聽.............haha. 阿南都同我爸好好傾..但係. =,=" 後尾我地起屋企切蛋糕,唱左生日歌,雖然好普通,但個刻真係有di di 感動同想喊,因為好耐無fd咁熱情地同我cele 同唱比我聽ru..
後尾大家發左一陣癲,影左d鬼馬相....呵.跟住就走ru~~

聽日可能出mongkok 拾拾...依家喉嚨痛,又作感冒wow, 聽日都未必會點食!不過至在見下d 朋友,開心一下! 如無意外, 今年會係我至開心同感動既生日, 雖然無禮物收... 但係都好開心呀!!! 多謝你地 :3

Ohoho....琴晚又食左好多肥野,飲返支Fancal,今晚再食過........繼續努力減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls減bls..一星期1-2bls~ :2

台長: siu miu :3
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文