24h購物| | PChome| 登入
2004-07-12 12:31:12| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Izzue.com.hk

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(blythe相係起人地個網copy,如果唔比用,請通知聲!!)

Sat.返左好耐無去既Church,信望愛堂,有d緊張,不過返到去又無乜野,thatday係林生講道,好耐無聽喇~~林生講得幾好,果然係我地既傳道人。完左團契,幾個團友去食大排檔,好正呀,九個人~有食最like既炒蜆,九肚魚好味,白菜仔,o者o者田雞。(美味)

Sun.一早起身,同爸媽去酒店下面飲茶,但都成點鐘喇,間野第一次去,因為比較貴,所以快d有位,下面間野勁勁多人,所以choose左上間,不過d野好食,服務又好,係貴d,但間中一次就算啦,d碗仔翅好味,4個人,$390.,好似未飲過咁貴既茶,我同Aj比錢.爸飲完就走,媽行左一條廊街又走,怕多人wor...同Aj行左佐單勞,再去Izzue買左一套衫(Aj),買左背心短褲,不過點解一件洗水黑色背心要$135呢?個Salesman話因為洗水料,所以呢個價,但有咩唔同呢?佢又話無咩唔同....講晒?!之後返左屋企,helllll,到6點落街食米線,再買送,夜晚都無咩野睇,next top model又無咩睇,個台勁花...好累..睇左陣訓覺,又第2朝...!

今日森美小儀去九展做節目,黎緊有森美小儀歌劇團-早安呀,曼克頓,上年既歌劇團好正,今年好想去睇呀....聽講係lastyr!唔知有無人幫我pok飛呢!
一早就有電話打黎公司,仲要係同一個單位...係咁投訴師傅,變相即係鬧我(唉),不過搞完一輪都搞平,好快又一晝,lunch仲出左去買disc,又洗錢,今次係Avril Lavigne ~~~: P

好多野做咁....勁乞衣,記得都唔x提我....= ="無奈爆!雖然話無責任提我jei....不過算,反正book唔倒都係佢做唔倒jei.):c (都係無奈爆+乞衣)

星期四係小Vic生日,Date好晒喇,識v記既都可以出黎架....

台長: siu miu :3
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文