24h購物| | PChome| 登入
2007-01-26 21:39:57| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

: 嘻嘻!*---恭喜曬啊,,!老公咀!*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又去睇老公仔既賽波啦,,!*--
次次都無令我失望啊!,,,
睇黎足球真係幫到佢好多好多啊..!’’
><"!.反而我呢..>*<..
嗚,,!
佢地對慈幼啊,,,1:0呢,,,!
win啊!好西利啊..~
到最尾個時,,*--佢抽筋啊,,
第二次見到佢抽筋,,!
但我真係唔可以做d咩啊,,因為己經成大班人圍住佢啦,,,!
其實我係咪好無用呢?!
個時突然間林起第一次見佢抽筋個時,,:就係

校運會個時,,佢同蕭同學跑四百米
佢突然之間訓左係度,,~!
個時我真係跑左出去,,只可以係度望無得出去,,,我個時超想出去,,!
但咪又係得個望字!!!!唉!

不過今次見到成大班係度都無咁驚呢,,,
咁就走左lu,,,~!!!


今日同啊雯傾左一陣計,,!*-
真係好舒服啊,,
可以講曬d野出黎~!!!唔該曬你啊
嘻嘻

台長: YAN!小妹--!
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演)
TOP
詳全文