24h購物| | PChome| 登入
2006-12-16 16:54:05| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

TELL WHY!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

告訴我!!!!
誰可以?...點解要成日向住我發脾氣,,,
我有自己鍾意既人但點解無愛我既屋企人?,,,
點解人地會有個幸福既家庭而我無啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
我都係你地兩個既結晶體黎嫁咋麻!
點解人地都係啊媽啊爹所生,,,但我就無人地咁幸福!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




是我比他們壞嗎?.,.....
由細到大都係咁,,點解姐!



點解人地做野都有屋企人俾錢佢洗,,,而我自己搵自己洗都要俾人鬧呢!
我無洗曬佢WO!!!!
我真係好想知道係咪有輸迴個D!!!
我唔信!!!我第時生出黎個個我一定以理服佢!!!!!!!!!!
只不過你係因為老爹係咁你先成日發脾你!!!!!!好憎啊,,,
之前佢係度個時你真係真正既女人囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我話咩就咩又不停咁俾錢我!!!!!!!!!!!!算點姐!!!
想報服咪活得更加好囉!
佢係要咁花心你都無計嫁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!唉> 好唔開心!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

你叫我唔好叫你,,,我一定做得到嫁!!!
上之咪又係咁,,,最多咪成日返工,,,有點姐,,,我就唔信我會死啊!
宜加開始自己交所有野,,遲D自己交學費悿啊.,唔求你!!!!!!!!!!!

台長: YAN!小妹--!
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文