24h購物| | PChome| 登入
2018-08-11 02:46:01| 人氣1,128| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

香港藝人談善言返校園玩SheShe,楊偲泳爆有親密戲!?(2018.08.10)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

同談善言返校園玩SheShe 楊偲泳爆有親密戲

08月10日(五)

談善言同楊偲泳喺戲中演一對同性密友。

藝人談善言、楊偲泳(Renci)、歐錦棠、韋家雄、麥方喬(前名為麥家琪)等,現身藍田一間中學為電影《喜歡妳是妳》舉行開鏡儀式,主角談善言及Renci更齊齊以「學生妹」造型亮相,大晒青春氣息!

着校服冇違和感

二人一同受訪,談善言笑話雖然離開中學十年,但重新穿上校服都冇違和感:「好多人讚我似中學生,我都唔知幾開心,今次係飾演中六學生,Renci係轉校過嚟嘅高材生,我係班長,會有一段撲朔迷離嘅感情,講我哋女仔成長,呢件事係我哋生命嘅插曲。」Renci續指二人於戲內相遇對大家都非常重要,問到可曾於讀書時間有密友?談善言就話密友通常是女生,但未曾生過情愫:「今次係喺女校發生,就可能有啲迷思。」

早已相識冇尷尬

Renci大爆戲內無論言語、情感、身體接觸上都會有超越閨蜜的階段性舉動,問到可會有床戲?她就笑笑口賣關子,只表示會有親密戲:「未拍嘅,因為依家劇本仲改緊,實行飛紙仔方式。」她們大方指屆時不會尷尬,因為早已相識兼同床過:「拍完呢套戲更加熟,會一齊食飯、飲酒、瞓覺、敷Mask。」談善言表示反而跟女生拍親吻戲更不尷尬:「會在意同男仔有身體上面嘅接觸,或者會擔心另外一半,但同女仔就冇呢個顧慮,會肆無忌憚。」她又大爆私下有好多男性朋友知道她同Renci有親密戲,都羨慕不已。

談善言(左)同楊偲泳好老友,所以拍親密場面都冇尷尬。
大合照。

台長: →☆ 魅格格 ★←

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文