24h購物| | PChome| 登入
2005-07-31 23:13:17| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

近況

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返工有一點busy,因為tiffany被人離棄,到了我那team,人多左自然workload多,我諗最多人都算係呢team,

一個associate creative director,
一個copy writer,
一個art director,
三個senior art director,
一個graphic designer,
兩個assisant art director,
最後重有兩個creative trainee即係intern...
比起人地3個人一team,我地自然人多勢眾

同事很痴線,成日玩+串我,lunch又帶我去食"遠飯",帶我去食好野~係公司
影低b相,4個少女成日比個art director串我地好大陸...又笑我地去睇配音o個時搵小儀影相好樣衰...

pantry阿姐好好人,

係公司買書平左好多呀!

重有我勁識"善用"公司資源,係公司用彩色影印公司d靚書,哈哈~~

同埋intern係公司都有信收,唔係有淨先俾我地喎,而係有名有title咁寄俾我地架喎~~唔係普通信,而係其他公司send過來的photo stock兩本,個pack都幾靚架,不過d相就"流"d囉~

台長: *mmi
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文