24h購物| | PChome| 登入
2004-05-09 02:40:16| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

終生學習

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

甚少聯絡的朋友唷~


**************************************************************************
義安:wei~~~~~~~~

*mmi:點呀?

義安:你知唔知霜兒依家點ar?

*mmi:我好耐冇同佢contact啦........對上個次係佢生日囉~咁你冇聯絡佢咩?

義安:已經好耐冇contact la,近排發夢見到佢law

*mmi:發夢?!kakakakakakaka~我諗佢差唔多返掛.........就暑假啦都

義安:咁唯有等下la~~~你近排忙咩ar

*mmi:我忙學校d project囉.....你呢?

義安:考試,考試再考試law

義安:好似讀返A-level咁

*mmi:我遲d都要考試呀!!

*mmi:哈哈~~都無計架!

義安:唉~~終生學習,終生考試~~唯有認命la

*mmi:係架啦~鬼叫你要讀書咩~我夠以為讀design唔洗考試啦.......咪又係英文唔pass無得升班..........

義安:咁都得,讀design都考英文,關叉事

*mmi:要for第時做野,presentation ma~好多時都係present比d外國公司架啦~

義安:咁一向都係language最重要,我重要考埋國語tim ar

*mmi:咁咪好囉..........communication ma~宜家唔識國語又係死喎..........多謝媽咪幫我簡kcc

義安:好後悔唔學好D,今次都考得唔好。。。。。。。。唉

*mmi:你話國語??始終重有大把人唔識佢既.....

義安:我有底都唔夠人黎果下衰ma,我要訓lar,下次再傾la

**************************************************************************

BTW,i miss SY.......hope she's everything alright

台長: *mmi
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文