24h購物| | PChome| 登入
2004-05-25 17:10:21| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【蘋果日報】好姨戀中基玩謝千嬅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

薛 家 燕 ( 好 姨 ) 近 日 與 鄭 中 基 在 劇 集 《 皆 大 歡 喜 》 中 扮 演 情 侶 , 好 姨 前 晚 在 將 軍 澳 電 視 廣 播 城 偶 遇 鄭 中 基 的 好 友 楊 千 嬅 , 不 忘 拿 二 人 的 緋 聞 開 玩 笑 , 令 千 嬅 當 場 啞 口 無 言 。

薛 家 燕 、 黎 明 、 楊 千 嬅 、 許 志 安 、 李 克 勤 、 梁 漢 文 、 方 力 申 和 一 班 候 選 港 姐 , 前 晚 齊 往 無 將 軍 澳 電 視 廣 播 城 , 演 出 節 目 《 燃 點 聖 火 雷 霆 夜 》 。 好 姨 近 日 與 鄭 中 基 在 《 皆 大 歡 喜 》 中 發 展 忘 年 戀 , 前 晚 她 在 後 台 遇 到 千 嬅 時 , 即 拿 千 嬅 與 鄭 中 基 的 緋 聞 開 玩 笑 。

好 姨 在 後 台 一 見 千 嬅 即 問 : 「 我 今 日 先 同 佢 ( 鄭 中 基 ) 影 拍 拖 相 , 你 要 唔 要 。 我 見 到 你 幾 驚 你 嬲 我 , 唔 同 我 打 招 呼 。 」 千 嬅 聽 後 頓 時 語 塞 , 只 能 以 笑 遮 醜 。 事 後 千 嬅 接 受 訪 問 時 說 : 「 勁 ! 的 確 係 高 手 , 真 係 要 向 佢 學 , 搞 到 我 接 唔 到 落 去 。 不 過 玩 0下 都 冇 所 謂 , 反 而 唔 俾 人 講 先 顯 得 詭 異 。 」

圖:好 姨 ( 右 ) 在 後 台 巧 遇 千 嬅 , 即 時 忍 不 住 戲 弄 對 方 。

P.S.覺 得 好 姨 都 幾 無 聊 0下......

台長: 公元.一千年
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文