24h購物| | PChome| 登入
2005-08-11 20:35:57| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

人心惶惶星期四

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

人心惶惶星期四 - 3/27/2003

今日星期四,b一早就要番學喇! 其實除左平時既累之外,小b都有d驚自己會有事,唔係好想番去架! 所以今日由出門口既一刻就差不多帶左成日口罩,番到屋企之前先除左佢丟... 真係好焗好辛苦,而且耳仔好痛呢! 不過為左自己,為左自己既屋企人同小圓您,冇辦法啦! 圓您都要乖乖咁帶,知道嗎?

唔知今日小圓您做野做成點呢? b今日都好似掛住不停咁搵料print articles,冇乜點同小圓您通電話... 其實係因為我諗住呢三個都唔會番cu,所以想拎多d野番屋企睇同做囉... 希望圓您唔會介意啦! 同埋晏就您打俾b既時候,小b準備緊見eliza問既野,所以好快就收左小圓您線... 今日b同eliza傾左唔係好耐,不過都ok既... ^_^"

而家9:45pm喇,小圓您仲響太古同緊黃家寶見面... 希望您地快d傾完搞掂d野,您可以早d番屋企休息,唔洗b咁擔心啦! 除左係您成日都要走黎走去,見好多人,食野又要響街度食之外,仲驚您唔夠休息呀!

圓呀! b好掛住您呀! 唔知您收唔收得晒我send俾您既電話msgs呢? 掛住住...

3/27/03 - 3/27/2003

b,小b您好似好叻咁喎,一早諗到之後幾日都會留響屋企,所以就今日一日之內都做左好多,咁咪唔駛聽日要又返到去好鬼危險既cu囉~hoho,小b您都好叻叻!!!好勁呀!!
但係講真,呢幾日都好似唔應該周圍走,所以我就諗緊,小b呀,我地聽日仲去唔去街呢?如果去街既話,其實我都驚您屋企人會唔知點諗...不過當然要睇小b您想點喇,不過我都唔想您好似搞到您屋企人唔知點諗咁...小b您又點睇呢?
聽日小b您雖然係留響屋企做野,但您都要小心呀,如果出街既話,記得帶口罩呀!!!


台長: minibc
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文