24h購物| | PChome| 登入
2005-08-09 20:28:37| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

星期日~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期日~ - 3/2/2003

今日我去左銅鑼灣,好似真係好一陣子都冇去過o個區拍拖lu~ hehe... 我地去左珍味食野,o個度既腸粉依然係咁好食呢! d叉燒好入味,而且d腸粉好滑,另外小圓您叫既水餃撈面都不錯,搞到小b都忍唔住口食多左添! hehe...

最開心既就係,我地今個星期又睇到戲喇! hehe... 雖然仲未睇chicago,但係都睇左我想睇既the hours... 正如小圓您所講,呢出比起毒自美麗拍得更緊湊,而且d配樂由出戲一開始到尾,都好牽引到觀眾既情緒,真係好正呢! 我都有d想睇下Michael Cunningham寫既the hours呢本書! 我睇過喇,cc都有呢本書,但俾人借左,仲已經有兩個request hold添呀! 我都hold左係第三個... 但唔知點解去睇番都冇寫到係3個holds既... anyway,我都唔知自己係咪真係有時間睇架,hehe...

其實我地都未傾上次睇毒自美麗呢出戲,亦未講快樂王子... 咁快就要諗今日呢套... >.< b冇乜深度,除左好表面既theme大概都明白之外,都唔係好諗到仲有d乜野深層d既野... hehe...

小b估唔到呢,今日小圓您會話想食紅豆冰架! 一向都係小b鍾意食多過小圓您架嘛! 唔通小圓您俾小b感染左? 呵呵~ 不過我都知呢間冇咁好食架喇,等下星期有機會既話,b再同您去食過杯好食既紅豆冰啦,好嗎??

今晚小圓您都要見客,係winnie既好朋友之一阿高... 唔知最終您地會傾成點呢? 希望您地傾得順利啦~ 仲有就係希望winnie同埋winnie既朋友都會介紹d朋友您識,等您有多d客路啦! 努力呀小圓! b會盡力撐您架!!

聽朝小圓您又要番工開會,而b都要番學lu~ 又係一星期既開始... 忙碌既開始... 但係只要一想到weekend就可以同小圓您拍拖,可以o爹小圓您,我估呢個星期我都會鞭策下自己做多d野既! 雖然好多野要做,亦都好多野唔到自己控制,包括係做fieldwork既野,但我估本住面皮厚d同積極d既態度,我估冇野係可以難到我地既... 係咪架小圓? 您對自己,對我,有冇信心呢?

一齊努力! 加油啦~

圓呀! 好多謝您俾左個咁開心既weekend我呀! 由星期五晚到今日,都係一個好好既short break... 一個小小小小既,開心既,浪漫既小小蜜月呢! 踏入第三年喇... hehe... 要更相親相愛,更珍惜對方... 珍惜時時刻刻,係咪?!

我愛您呀,小圓! ^.~

3/2/2003 - 3/2/2003

b,開始發覺您愈來愈識得去寫一d野令到小圓開心...hehe...
其實小b您講起,真係喎,我地已經踏入左第三年喇,諗返真係無諗過可以有今日,記得我地初初一齊既時候,您成日都講話同欣欣一齊最耐,同埋成日都提起話自己飛之前個d,令到我都唔係好敢諗我地會有幾耐,我地可以有幾耐,但原來我地真係可以有咁耐,呢個係我好開心既...
但最開心既係,我真係見到小b您呢一年以來既改變,知道小b您為左小圓都改變左好多,脾氣都收歛左好多,見到小b您既改變,小圓更加知道我要好好地錫您,好好地對您,雖然未來既日子存在著好多既未知之數,但係我仍然希望個一d既未知數對我地黎講只係一種挑戰,響面對同埋接受完挑戰後,我地可以共同去解決個d問題,好唔好?
其實今日呢一套戲都可以講係短期之內幾好睇既一套戲,亦係幾值得睇既一套戲,因為呢一套戲令我覺得自己係好幸福既,唔知您有無咁既感覺呢?
yes, i do...
i love u too~
^.~

台長: minibc
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文