24h購物| | PChome| 登入
2005-08-07 19:54:00| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

有得拍拖既星期二 10/22/02

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

有得拍拖既星期二 - 10/22/2002

hehe... 話咁快就星期二喇... 今日好有機會可以同小圓您拍到耐d拖仔,好開心呢!

雖然要小圓您等小b好耐,不過我估小圓您都願意卦,係咪呀? 著乜野衫好呢? 想著裙仔著靚d,同小圓您拍拖拖呀! 好期待呀~
***
今日好開心可以同小圓您去左唔同既地方呀! hehe... 今朝可以去真真食粢飯豆漿做早餐啦,跟住小圓您又送小b番學喎... 仲等左小b好耐,等小b放學添呀! 雖然睇唔到戲,但係搭左車車去stanley食pizza... hehe... 唔知小圓您開唔開心呢?

小圓鍾意食blackforest pizza定係傳統既pizza多d呀? 不過我估小圓您都幾鍾意食個tiramisu既,係咪呀? 好啦,等小b遲d研究下點整d o岩小圓口味既,好嗎?

係喎,今日小圓食左小b既strawberry tart,唔知您喜唔喜歡呢? 不過睇小圓您好似鍾意食藍莓多d,係咪呀? 下次再整過俾您食啦~

小圓聽日要in三度地方... 12:45啦,三點幾啦,仲有夜晚成8點幾9點,我估小圓您都會好累架喇... 希望小圓您今晚早d休息,抖足精神去interview啦~ 雖然小b聽日陪唔到小圓您,亦冇機會見面... 不過小b幾時都響小圓既身邊架其實,您feel到既,係咪?

... 今晚撞到jessica... 其實都幾搞笑! 我平時行路好少會望周圍d野或者係人,更莫講話坐響車上既人... 點知又會撞到正,仲要見到佢用d咁寸既眼光望住我地... 唔知小圓您有冇感覺或者係想法呢? 其實我覺得有d搞笑... 除此之外,都有d驚小圓您會亂諗野... 不過我又諗,都俾佢見到我地拍拖,佢應該會更憎我,更心死,咁小圓您就唔洗再驚啦... 或者都係一件好事黎既,係咪呀?

都係唔講佢喇...

而家小圓您睇緊地圖喎... 唔知小圓您識唔識去聽日interview既地方呢? 希望一切都順利同埋安安全全啦~

10/22/02 - 10/22/2002

今日其實都幾開心,好似小b咁講,我地都算去左一d平時都唔會點去既地方,試左一d新野,仲好開心咁去左海邊坐左一陣,今晚個天氣都幾清涼,所以都幾舒服,不過唔知小b會唔會覺得涷得滯呢?如果因而涷親小b既話,小圓都唔會開心同埋安樂架>.

台長: minibc
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文