24h購物| | PChome| 登入
2005-08-07 13:57:33| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

台北之行補充篇~4

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

台北之行補充篇~4 - 8/27/2001

今朝,我地又去返同一個地方度食早餐,之後佢地就帶我地去到天成飯店,放低我地,俾我地自由活動.

小圓就帶小B去搭捷運,落左車之後,行下行下,我地就搵到京兆尹,我地好舒服去個度食lunch,個度d人做野好慢,我地食左一個一人份既餐,再加多一個蘿蔔酥餅,雖然都係好少野,但我地已經好似好飽咁!

之後我地又去左西門町,買手信,但由於開頭小b同小圓只係掛住睇cd,同埋買襪仔,於是搞到無乜時間買手信,小b後尾就買左d糖糖,另外響買鴨舌既老天祿,買鴨舌,但係我地唔知道唔可以就咁帶走,於是俾返個個人幫我地冰左冰,因為時間既關係,小b都係個度買左兩包小小食得既手信,小圓都趁機買左鴨心食,好好好好味!!!我地又買左d三文治同飲品上車食.

之後我地就趕就返去,就上左車,之後去左買鳳梨酥,d團友就瘋狂地購買,除左鳳梨酥,佢地仲買埋蜜糖蛋糕,綠豆糕,小b都有見到芋頭酥,佢本來想買,但卒之都無買到.

我地之後就起程去機場,響機場仲食左一個好唔抵既tea,一件好難食既有酒味同杏仁味既蛋糕,小b個杯野都好似ok好飲,而小圓個杯就甜左d.

我地又等左好耐,終於都上左機,起程返香港!!!
(後加: 我地等緊架機既時候有團友, 好似叫做Rita開左盒蜜糖蛋糕比大家食! 雖然係甜左d, 不過好軟好好味!)

台長: minibc
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文