24h購物| | PChome| 登入
2008-10-02 20:48:48| 人氣65| 回應0 | 上一篇

02-10-08

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於刀換下NA個PCHM!
搞到人地又想返返黎做PCHM姐妹TIM.__.
有點無奈....
好花心牙我!!!!>口<"""
等我再考慮下先,,究竟用YAHOO定PCHM好尼~????

---------------------------------------------

今日系我由細玩到大GE FD生日

YOYO **HAPI BRITHDAY""!

我無親口同佢講 亦無SMS比佢

BCZ 好似同佢已經陌生左>"<

--------------------------------

今日中午羊B就已經過左黎我HM

之後佢等埋我換衫一齊同我Mami去食中午

食完之後我同羊B倆丁友北上

Buy左幾隻碟

我地就去左食味千拉面^w^



Andthen返MC Lu...返左我Hm

See下D碟先

點知比人搵笨-..-"

到左夜晚Mami Buy老麥返黎比我食(Thx Mami~)

PS:今晚努力溫英文同地圖**五好比自己Lazy牙!!!

台長: ♥MiNi♥
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: '',.生活點滴*..--記載 |
此分類上一篇:29-09-08

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文