24h購物| | PChome| 登入
2007-07-05 19:28:21| 人氣197| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Christina Aguilera《Back To Basics》Tour - HK

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

細細個F.1 o既時候傻更更鍾意Backstreet bOys

最衰培養唔到我崇洋心理,搞到而家d英文咁爛,真係唔生性,意粉都唔想食多條~

英文歌係照舊會聽,但聽o既類型係唔多

因為第一次聽唔明的話,真係好難有共鳴,尤其係咆哮個d,都唔知唱咩o野

除o左BSB o既Brian,個果年代o既青春偶像陪到我而家o既都係得番christina

初初genie in the bottle都唔係好特別睇中佢

因為佢個時d舞同britney實在差幾皮,而且個樣又唔係特別靚

點知佢進步極神速,come on over (all i want is you)個mv睇到我眼到突埋

索到乜咁

再之後我見到同佢Brian Mcknight合唱o既時候,真係想跪拜佢

皆因佢唱歌真係超勁,勁到佢個肺唔知有幾大,勁到佢把聲唔知點解可以咁響,

勁到咁年輕都可以唱得咁煽情
可惜我仲未脫貧,如果唔係,我就可以坐o係Coco,大同,祖名,elva隔離

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..................算啦,$1280一張飛真係好甘

今次坐最平$380,都算係咁,個場都唔係想像中咁大,係麻煩搭車入去o者

音響我就唔覺特別好,好大聲同個地好震就真

好彩冇買$880 standing zone,氣氛唔high又企唔滿人,完全違背企位精神
開場啦~~~白色帽o既christina第一首遮鬼住哂塊面

仲從一條leung爆o既燈閃閃樓梯落o黎,好似去o左皇宮大酒樓咁
可能佢知自己肥o左好多掛,唱o左一陣先除帽

最鍾意christina唱Jazz呀big band呀,一個白人竟然handle黑人音樂得咁好聽~

連吹色士風果個人都打扮得好似Stevie Wonder
好搞笑唱唱下變o左雜耍團,又玩火把又玩空中飛人

都唔明點解佢唱完每首歌都要跑返後台,衫又唔見佢換多件

加o左兩條布咋嘛,好心唔會咁操勞啦,留返d力跳舞好過~
成晚d舞都係就住就住,鬼咩,有o左BB連動作都慢半拍

係到Dirrty先好返d~全場勁High~~~

High到坐Da姐隔離個位大嬸好似自己開演唱會咁,跳舞呀大聲走音呀咁!!!




睇完真係好唔捨得,太短啦,個show好正,christina真係接近100分~~~~!!!!

有佢一成真係肥D都唔緊要!!!

走o係時搭機鐵,真係差到爆,安排超失當,搞o左咁多次concert都衰成咁

行條路已經夠遠,仲要上唔到車,上到車又冇得坐,企o左一陣隔離車廂先開放

下次我唔會再搭,個$5留返o黎篤串牛什好過~!!

台長: 貓琪‧玩具
人氣(197) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電視賞析(綜藝、戲劇、影集、節目) | 個人分類: 粉絲幹部 |
此分類下一篇:祖名的糖
此分類上一篇:星光邪門

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文