24h購物| | PChome| 登入
2005-02-26 21:47:49| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

正常

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

放o左新年假之後
回復正常返工之返學o既時間表
好唔適應
因為好似唔見哂d時間咁
九點返工五點放工之後休息一陣
食飯六點半返學九點半放學
沖完涼睇大長今之後睇埋新聞就要訓
隔日如是
得閒就要做功課
即係冇得閒囉

咁苦悶o既日子
試過偷懶
睇o左舊片80日環遊世界
又睇埋超人特工隊o既英文版
覺得都係中文版好睇d
可能周圍多d細路又唔使追字幕o既關係
出去行街掃平碟搵舊碟
....
非常羞愧
因為買得好少
手好緊....

除o左睇戲
仲有又睇返台灣綜藝節目
我呢d 8婆梗係睇下周侯戀啦
睇o左娛樂@亞洲
我聽過jay作俾人地個d歌
覺得佢冇我想像中咁差
算係高質o既”Pop Song”

至於侯佩岑就係我平時睇娛樂@亞洲個時認識
第一個印象覺得佢好有氣質
真係幾靚女同斯文 啖吐舉止都好優雅

不過台灣女仔
我最鍾意都係林熙蕾
之後就係林志玲
兩個都索到爆



節目個度咁o岩又有王心凌
舊年超hit...睇過佢mv都覺得佢好cute

十足十後生版顧老闆..
佢個新mv繼續可愛...

台長: 貓琪‧玩具

您可能對以下文章有興趣

人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso) | 個人分類: 傻頭傻腦 |
此分類下一篇:加油努力!
此分類上一篇:

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文