24h購物| | PChome| 登入
2008-08-21 23:30:46| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

認真學習/只想做好。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝晏左起身,成8點9先起身
好采尋晚汁好灑d野。
換好衫就出得門口
返到去9點半
人仲未齊’好好笑..

返到去坐左陣
就開始動功畫我ge平面功課..

今日講logo..
畫左大半堂..
後半堂用黎設計自己個logo
一人要畫五張草圖

開始明白d老師們ge用意
一次吾岩,改,改,改
最後出到黎一對比返,
係明顯靚左好多!

做好灑刀放學lu
成1點半..d同學仔走灑la
我自己一個留左係到畫..
因為插畫d圖被ban左..
骰仔d圖又未如理想..

所以一直做,做到3點半到,
d miss返左黎,
問左佢地d意見,刀ok左la*

之後叫左honey黎車我走la
去左食野,好餓ar..
再打左陣機

入左天堂..拎左1000個’
爽..but好快又換返”
now應該得返600個到la’

之後honey車我返屋企就休息左陣
沖良..
係入面仆親
隻腳超痛..
腫左咁..甩灑皮’’

之後等食飯..睇左陣tv
online整野la!

今日買左本a5 ge畫本子..
要努力畫畫^^

我真係好想考入理工..
好想讀設計
雖然有d辛苦
但係我覺得做左出黎就好開心..

不過我真係好驚考吾到
同埋個個刀話讀設計d材料費刀好貴’

我just讀暑期班
刀用左好多la
好采我有d logo費.
哈哈..可以買下部子畫畫^^

加油”
今個星期要完成勾logo圖.
同埋一半ge骰仔圖..
仲有空間要開始諗~
搵時間做埋電腦佢..
星期二前要交齊d貨比d客ar’’

天日真係好吾想上下就ge影相課
因為真係好憎一個朋友
吾知點解佢可以咁,
佢真係好好野,
永遠做錯野又或者做左d令人吾中2ge野
佢自己永遠刀吾會知道..

係咁la*~~放返我今日logo設計出黎ge
流程圖’

中間仲有好多好多..足足畫滿左3張a4子
張logo先出到黎ge= =”
哈哈~~
2張用丙稀畫的畫..
一d刀吾似.係吾係= =?
第一次畫..第一次用丙稀...

台長: Mia ♥
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: ♥ Life ♥ |
此分類下一篇:擔心/開心/憂心
此分類上一篇:應該記錄

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文