24h購物| | PChome| 登入
2008-03-02 22:29:24| 人氣40| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

♥ 道理 ♥

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

e2日過得幾好啦!
只係玩馬有d輸咁啦.
不過好好采. 今日玩左2蚊輪盤.
win左45個! 老公刀無返屋企食飯.

唉. 真係覺得e個世界好殘酷!
身邊見到ge . 好多對情侶 刀分手. 又或者接近分手.
又或者心淡. 又有 大鬧交ge.
數數埋埋刀有3.4 對情人係咁.
我覺得好慘ar.
點解會咁? 心點解會淡?
同埋點解耐左又會無左熱情?
我好驚. 好驚我同我老公刀會發生e d野.
所以我好努力. 去做一個5會對5住自己.
同時會表達好我ge5開心咁 做一個乖女!
我同我老公. 成日刀鬧交.
次次刀係我鬧先. 我好想改下.
但係有時真係5知點解會好火.
我好努力咁改e d脾氣.
因為我知道. e d咁ge脾氣. 連我自己刀接受5到.
難得有一個對我咁好ge老公.
我要好好珍惜. 我刀要佢好好珍惜我e 個好老婆!
我知道我好煩. 但係我知老公應該5會覺得好討厭.!
而好高興係老公 好中2 e個我.
我可以盡情表現我中2 ge心情. 表情.
傻好. 笨好. 痴線好. 底b好.
我5係扮可愛. 只係我好中2咁樣去玩.
ge然搵到一個咁色合自己ge人. 一定要好好珍惜.
5想第時ge自己望返住今日ge e份野. 會喊.
哈.
今日去左踩單車. 我刀租左一架黎踩. 好玩ar!
但係我好累=-= 一個小時 我就累死了. 踩5下去.
我好想學識. 好勁好勁咁. 可以自由.
我e+ 只係可以一直一直咁踩好耐. 但係自由自在咁.
好似行路跑步咁. 轉個靚灣我刀5得=-=
嗚. 老公話下星期刀要黎wor>
希望黎到啦. 因為過2日開始佢要學車啦.
我知佢掂ge! 同埋我刀5想佢咁快買車.
因為佢又未有經濟能力. 買車雖然話係佢老豆比.
但係油錢. 又或者有時買保險. 同埋架車要維修. 刀好貴
仲有就係又未車得我. 哈哈. 過耐d先買也不晏啦^^~
老公話考完車會去搵野做. 一個月比返$2蚊我. 5知佢做不做到.
哈哈>v<’ 傻ge.*~

台長: Mia ♥
人氣(40) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: ♥ Life ♥ |
此分類下一篇:♥ 可喜可賀 ♥
此分類上一篇:♥ 測驗啦~ ♥

..天藍*
努力丫..^^..
2008-03-04 21:08:38
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文