24h購物| | PChome| 登入
2003-10-27 15:58:28| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~自由行~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

25.10.2003 ~星期6~

琴晚橙橙的!
妹妹回來~真的不太習慣~

早早起身again
可能都慣左lu……都唔係好辛苦0者
~有人仲好早tim~厲害呀~不.過….唔聽話again!!!~~>_<~

咁起左身…都無咩野好做呀
執番0的notes~china~
咁……又hea下呀…..
唔想溫書唔想唔想呀
睇左少少已經……”放棄”
好難好難…………

之後開心心@見見面
一齊搭地鐵轉火車番poly
因為要影notes for 大牙&放低係佢locker
快快手就攪掂好晒

咁去左”點心皇”lunch呀
好耐無去lu…….

呵呵……懷著興奮心情出發
“本地自由行”

去左”上環”
睇睇地圖搵我地0既目的地~樓梯街~
咁有人又話記得喎
點知出左地鐵站又要番番去呀
仲諗左一個好醒醒0既方法記低左個地圖tim
~yeah~

噢….去到”樓梯街”
哎呀…….唔係唔係呀……我唔係要哩個”樓梯”
我個”樓梯”係邊0架?????好想去呀!!!!!!!!!!

咁我地行左好多地方呀
好得意好舒服
~feel so good~呢!!!!!!!!!

不過…你一定支力支力呀~~~又痛痛~~~~

上山又落山
咁又係上環唔覺唔覺行左去中環lu
呵呵………

雖然搵唔到心目中0既”樓梯”
不過…今日都係開心心的!!!!!!
^0^

之之後就搭船船過番TST
船船@好好搭!呵呵~~~~~

唔覺唔覺又行左去佐敦
咁再搭地鐵去深水埗
入閘時有人check飛飛呀!!~嘩嘩~
勁勁呀…..証明我係”大個女”!~yeah~

西九龍唔知有咩行
搵左地方坐坐
等埋大牙+Raymond+康康0麻

6點幾終於匯合
仲有亞沖
一齊上左”明將”食sushi

嚇死人呀!!~~好多人等等位位呀…..
我地張飛飛係94號
而0岩0岩先叫到30幾咁
哎呀…..

仲諗住一定要等好耐好耐
點知???好快呀!!~~~
因為我地唔係坐bar木台
雖然係要行出行入拎野食
不過….都okay呀!!~~一0的都唔麻煩~~

食食下
肥肥暘都到lu
聚人係咁食食食
個”波波”好唔得呀!!!

飽飽的!~~BB再次現身~~
哈哈~~~天天嚷著唔要肥~~但….沒有進展!

食完就番左屋企呀!
而妹妹都番左hall去了…..

台長: meimei
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文