24h購物| | PChome| 登入
2003-10-24 22:43:52| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~10萬個累~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

24.10.2003 ~星期5~

起唔到身呀!!~~~
較左4:30鬧鐘
最後5:15先乖乖起身喇

又開始溫我0既c.law
唉……已經進入左放棄狀態
因為……好悶好悶
notes又簡單同書又唔match
真係唔知想點

結果咁早起身其實都唔係溫書0既
睇下電視~香港早晨~
呵呵…原來宜家胡錦濤已經去左澳洲坎培拉
個心去左”China”喇……勁呀!!!!

又食下早早咁
橙橙橙…..唔停口咁食左2大個”光酥餅”
飽飽飽飽的!>_<~”反悔~

又同大牙chat下icq
原來有人都同我一樣心態
~yeah~

仲講左陣電話仔
呵呵~又唔番學~
不過…..有理由走堂係可以接受

咁時間就係咁走晒喇
已經係9點幾lu
換下衫執下野又要出門口

哈哈~~~溫左0的咩?????

火車再一次發生恐怖事
埋站時個位唔0岩
等左好耐都仲未拍得到
嚇死人…..另一班車已經埋站
咁最恐怖係….無端端”漆黑一片”
個心真係離一離0架
仲聽到一把淒厲0既尖叫聲
而我亦都被哩把聲嚇左一跳
~好拍戲~火車…真係………~(唔中意)~

咁大牙+Raymond等埋我
一齊行去上堂~c.law tut.~

今堂tut.好悶下
因為人人都掛住溫書
都無點理到”咖哩”tutor
佢都幾橙橙!!~@@#*()*!)~_~….問咩都無咩人理佢
好似自言自語咁
基本上成班得KaHoi同Henry答下佢問題

之後就係c.law midterm喇
俾想像中淺
不過….我係咩都無記過就入去test
如果open book我一定識0架
可惜….
Okay喇…..都識識地0既……單憑我少少0既記憶
MC幾難….好似個個ans都0岩喎

Test完我地就走喇
麻煩Lena幫我地拎notes
因為”咖哩”lecturer~我真係聽唔明佢0的英文!sorsor~@__@
無謂浪費時間0麻!!!

同大牙一齊去左”美食特區”lunch
又係食到飽飽的!

之之後一齊行番poly
因為約左麥子同學俾0的notes佢0麻

我地3個去左library係咁copy
哎呀…..我驚我會中幅射毒~呵呵~

咁又同麥子同學傾下計
佢好得意咁話:叫Eva快0的介紹佢0的朋友仔你識!
我就話:下?~~~~(笑笑笑笑)………
……………………………………..
……………………………………..
之後就講左佢知道了
佢好驚訝喎
不過……佢已經好厲害喇….唔再係後知後覺!
哈哈~~~仲話揾一次係全部一齊re-u咁!!~~好多人呀….會係…….

3:00左右
我地都走喇
佢竟然以為我仲住hall~唉~朋友呀!!!!

咁我就拿拿聲番屋企
雖然好支力好支力
不過…..我都做左0的好有意義0既野!!!
咩????唔講得……”秘密”
呵呵………….

等埋Daddy+Mameee就出左去食dinner
嘩嘩…飽到唔想食呀!!!~~
不過…好似好耐無坐埋一齊食呀~(溫書0麻)~
咁Daddy叫我食多0的喇….我都聽話話!~~~@)#@~

宜家好支呀…….
早早較較豬先得lu~(*@*)/~

台長: meimei
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文