24h購物| | PChome| 登入
2005-07-07 15:36:20| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

故仔..第47集..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 47~
取消婚約..

翌日..
natalie: 阿希..你起身未ar??
希: 起la..宜家幾點ar??
natalie: 美國時間朝早10點..
希: 仲有d時差ar我..
natalie: 我冇咩ar..
希: 阿俊佢地起左身未ar??
natalie: 唔知ar..打電話去問下佢地sin..
俊: 喂?!
natalie: 你地起身未ar??
俊: 起左la..
natalie: 我地一齊出去食早餐ar..
俊: 好ar..
natalie: 30分鐘後門口等la..
俊: ok..
希: 你去洗手間sin la..我換3 sin..
natalie: 哦..好ar..
希: 我地今晚不如check out去我daddy,mami度住ar..好唔好ar??
natalie: 下.....聽日sin la..
希: 咁好la..我打電話比daddy話比佢地聽我黎左sin..
natalie: 嗯..
** 30分鐘後..**
isa: 早晨..我仲有d時差ar..
natalie: 我冇咩時差wo..
俊: 咁勁??
希: 你地今日去邊ar??
俊: 我地去揾theresa個daddy ar..
希: 哦..咁我同natalie去玩la..
natalie: 好ar..我地去迪士尼lo..
希: 都好wo..
isa: 你地就好la..有得去迪士尼..
natalie: 咁你地去揾theresa個daddy ma..
希: 不如咁la..natalie我地今日去行街sin..聽日等埋佢地再去迪士尼玩la..
natalie: 咁好la.......
希: 我帶你去買野ar..我上兩年都有黎過ga..
natalie: 咁好ar..我地食飽行la..
希: 嗯..
isa: 去食野lu..
俊: 行la..
**食飽之後..**
俊: 我地去揾theresa個daddy la..
希: 咁我地去行街la..
isa,natalie: 哦..
** 分開左之後..**
俊: isa..你估uncle會點ar la??
isa: 唔知ar..希望佢會了解我地la..
俊: e.....到la wo..
isa: 係wo..
俊: 3樓ar..
isa: 嗯..
俊: excuse me..i want to talk with mr.lee..
公司入面ge人: ok..
俊: 你係咪theresa個daddy ar??
theresa dad: 係ar..你地係.......
俊: 係咁ge........(將成件事講晒出黎..)
theresa dad: theresa真係同意??
俊: 係ar..
theresa dad: 咁好ar..我幫你地取消婚約..
俊: 多謝你ar..
theresa dad: 唔洗..
俊: isa..!!
isa: ^^**
俊: ^^**
theresa dad: 你地會唔會去玩ga??
俊: 會ar..
theresa dad: li度有兩張去迪士尼ge飛..送比你地ar..
俊: 多謝uncle..
theresa dad: 好la..uncle要開會ar..
俊: 咁我地走sin la..
theresa dad: bye..
俊: byebye..

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文