24h購物| | PChome| 登入
2005-07-07 10:02:44| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

故仔..第46集..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 46~
到美國了..

話咁快就過左一個星期lu..阿俊..isa..natalie同阿希都執好晒野la..佢地約左去食早餐..
natalie: 早晨ar..
isa: 早晨..
俊: 你地執好野未ar??
希: 執好晒la..
natalie: 因間我要坐窗口位..
俊: 你睇下你..好似未坐過飛機咁.....
natalie: 我興奮咋ma..
希: 佢興奮左成晚ga la..
isa: haha....
natalie: isa....你都笑我..><
isa: 唔笑la唔笑la..
希: 俊..你諗住點同theresa個daddy講ar??
俊: 唔知ga..照直講lor..
希: 咁都好ge..
natalie: 阿哥..加油ar!!
俊: 我知道佢daddy都係明事理ge人黎ge..
希: 咁咪好lor..
isa: 我地因間幾點幾ar??
俊: 12點..
isa: 咁差唔多ga la wo..
希: 係ar..natalie你食飽未ar??
natalie: 食飽la..
俊: 行la.......
**到左機場..**
theresa: e.....阿俊..!!
俊: theresa?!
theresa: 你地又話遲d sin過美國ge??
俊: 我地改左ar ma..
theresa: 唔怪得尋日見你整好晒d行李la..問你又唔啋人wo..
俊: 我地行la..
isa: 哦..
theresa: 你地坐幾點機ar??
俊: .......(望左佢一下就冇出聲la..)
isa: 12點ar..
theresa: 我都係wo..
isa: 哦..
natalie: isa..你做咩同d咁ge人講野wo..(細聲)
isa: 唔緊要la..(細聲)
希: 我幫你地check in sin la..
natalie: 好ar..
theresa: 我都去sin..
natalie: 阿希..我同你一齊去ar..
希: 唔洗la..你坐係度la..
natalie: 哦..
**natalie見到theresa猛咁同阿希講野..阿希都同theresa講野..仲有講有笑tim..睇到natalie好嬲......**
希: ok la..行la..
俊: 好ar..唔該晒..
希: 行la..natalie..(想拖住natalie隻手..)
natalie: 哦......(fing開阿希隻手..)
希: 做咩ar??
natalie: 關你咩事wo..同你個theresa傾la..你地岩岩都傾得咁開心lo..
希: 咩ar??你講咩ar??
isa: natalie呷醋ar..
希: 下.....哦.....岩岩佢同我講野..個時又得我同佢..唔通我唔應佢咩....
natalie: 咁你地講到有講有笑..好似男女朋友咁..
希: 咁唔通好嬲咁同佢講野咩..
natalie: 你咁講je係話你冇錯la..
希: 唔係..sorry ar..我以後唔同佢講野la..
natalie: 嗯..
希: 咁你仲嬲唔嬲ar??
natalie: 你話le??(拖住阿希隻手行..)
希: haha..
**坐左好耐飛機之後..終於到美國la..**
natalie: 到la......
希: 係ar..
isa: 係wo..我地今晚住邊ar??
俊: 酒店lor..
isa: book左la??
希: 我book左la..
natalie: 阿希真係諗得周到..
希: 唔係點做你老公ar??
natalie: 嗯嗯..
isa: 你地唔洗咁sweet ar??
natalie: 要ga..你同阿哥都可以ga..
俊: 係lor..我地都可以ga..
isa: 唔好玩la..好攰ar..
希: 我地坐的士返酒店la..
natalie: 好ar..
theresa: 你地去邊ar??
natalie: 做咩你又係度ga??
theresa: 唔得ga咩??
natalie: li度冇人歡迎你wo..
theresa: 我都係問下你地住邊..冇地方住諗住叫你地黎我屋企住咋ma..
natalie: 你有咁好心??!
希: natalie..
俊: 唔洗la..我地有地方住la..唔該晒..
theresa: 咁我走la..阿俊..你要揾我daddy就去li度la..
俊: 哦..好ar..
theresa: bye..
**theresa走左之後..**
isa: 其實theresa都幾好人ar..
俊: 幾la..
natalie: 佢唔係好人ar??
isa: 如果佢唔比張卡片比阿俊..我地有排揾佢daddy間公司係邊ar..
natalie: 咁又係..
希: 佢都算係一個好女仔..
natalie: 咁好你要佢唔好要我lor..
希: 但係佢唔夠natalie好wo..
natalie: 係咪ga?? ^^***
希: 梗係la..
俊: 好la..到酒店la..
natalie: 我上去訓覺la..好攰ar坐咁耐飛機..
isa: 我地都係ar..
希: 聽日見la..

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文