24h購物| | PChome| 登入
2004-04-13 11:01:57| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

四川重慶之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4月6日-10日我去左學生會舉辦的四川重慶交流團
今次係我咁大個女玩得最開心的一次
成團人由唔識到玩埋一堆
日日笑不停,真係笑到肚痛>,<....
而其中一日行程,足足搭左6個幾鐘頭車,坐到腰骨痛*.*

開心都唔在講,仲有一d好好玩既人
有一拍即合的Tracy
有一齊賴床的阿Ta
有可愛到暈的馬騮仔
有唔講野會死的阿迎
有比叮噹更多法寶的聰哥哥
仲有世平,阿榮,阿B,長毛,阿星,Timmy等等
好在有你地,令我呢次旅程過得超級愉快

我地去過好多地方
包括雲海同景觀好靚的峨眉山
與佛有"緣"的樂山大佛
其他著名的景點-渣滓洞,白公館,大禮堂,解放盃
參觀的大學有重慶大學,西南政法大學同理四川大學
全部都係國內重點兼出名大學,勁呀~~
又食過四川,重慶火煱
其實係有少少唔同
還有特別的街頭"怪燒烤"

仲有,今團超多金句,笑到抽肋^0^....
"咩都可以輸,經驗就唔輸得"
"綠帽唔怕戴,最緊要除得快"
"早d訓,早d做個好人"
"靚女醜女都無所謂啦,關左燈咪一樣"
"你再嘈我調你去後面架"
"無難度,無難度,有咩難度姐"
"打還打,千祈唔好打頭,黑頭除外"

台長: 心跳回憶
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文