24h購物| | PChome| 登入
2005-01-19 19:49:39| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Down........................suddenly

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呀...........個個日記又o甘la........


激死我la!!!!!激死我la!!!!!

心情已經差ga la..............想玩死我o羊.......
sigh.............



唔.read 亞KAY"S 日記........佢地同雪妮慶祝生日.......

唱K......我又想去ar.............@_@

姑勿論人地會唔會比我去.....

只係亞媽已經唔比我去....

help........我都攞左成人身份証o甘耐la....

唉!!!!!!!!Sigh!!!!

仲細o羊......

唔理la~~!!!!考完試去唱一次......


(你地聽住先LA.......未必去得成!)


唉..........其實這方面困擾左我好耐.........
好多野旁人係唔會明!!!!

可能你地會認為我O甘想係無聊,幼稚!!
我真係覺得我屋企對我的管制嚴重影響我的社交生活!!!!!

大家都知,問心~
有幾多次BBQ,打邊爐....ETC我係無得去....
因為此等活動係晚上進行????

上次FION 佢地諗住就我BBQ....結果約唔到.....點都無可能中午BBQ
GA MA!!!!
唉!!!!次次去街.......4點幾5點就趕到死要返屋企.......

好辛苦AR!!!!!!

我唔想因為O甘而無朋友.....
同佢地疏離.......
AR!!!!


我顛GA LA>...........

我精神嚴重受迫害..........

台長: 熹雪May~
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文