24h購物| | PChome| 登入
2004-04-11 14:58:20| 人氣97| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

四月十一日 晴 ! 台中巿都會公園 , 湖邊旁的情深對話....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴晚,本來既單純而無任何目的的男女約會,故事由七點十五分中興女宿門口開始,記得我係七點十分就去到佢樓下,等了一會兒,看見一個女仔從大門口帶著親切而溫曖既笑容走過來,旁邊的既佢一個愛飲"木瓜牛奶"既室友,兩個相比,當然係我女朋友可愛勁多啦~~~ hehe~~^-^!!

然後我地就去左一中,逛街,影大頭相,食雞排,我飲"西瓜牛奶",佢飲"木瓜牛奶",我見佢話飲"木瓜牛奶",我就衰衰的問佢,飲左係唔係會咩嫁?! haha~~ 冰雪聰明既小蝸牛,見我想問佢野,佢就估到我係想問果d野, hehe~~ 沒錯,我係好奇想知道事實既真相....之後我地就坐低左一邊食雞排一邊聽個"台灣版歐端強"唱歌,竟然遇到個香港黎既台灣中學生,hehe~~ 世界真係細喇~~ 走的時候,小蝸牛見到佢既同學固意避佢,扮睇唔到個隻...haha~~結果...自己諗下喇... 十一點了我地去左食豐仁冰...

睇一睇手錶,諗一諗如果而家去東海,可能就黎唔切十二點半返女宿,結果我地緊係照去啦,但我地又唔識路,點算呢?!超好彩既係,有個靚仔哥哥帶我地去到中港路到叫我地一直去就可以到了,hehe~~~ 我地終於去到東海了,我地一心諗住去睇東海乳牛,yeah!! 終於去到喇,東海d乳牛真係大乳牛來的,haha~~^-^@@ 雖然,要行二十多分鐘,路又黑,但起東海同佢可以慢慢的散步,可能係路黑,四周無人,我地就越行越近,最後,我地同大乳牛影左好多相,又走去逛東海校園,又去左打波,食包飲綠茶,不知不覺,原來已經快三點了...

跟住,我地又去都會公園,一個我唔會唔記得既好地方,黎到都係我表白既地方,hehe~~^-^!! 我地走走走,不知不覺地去到一條石橋上,下面係一個波平如鏡既湖,上面還有月亮既倒映,感覺好舒服!!之後我地就起湖邊聊天,談心事, 我地由相隔半個身位既位置,越坐越近,最後拖手仔.hehe~~ 情心既話就唔講喇,我同佢記住就好了!!

我地諗起我地今日係岩岩相識一個星期,這麼快就個左男女朋友,真實真係好奇妙的,如果佢沒去潛力營,我又沒去,可能今日就沒我地這一對,原來我地之前無意中見過好多次面的,一齊坐就飛機,我幫佢楂過相機影相,好像是佰生人一樣的,而且我沒有印象,但我相信這一切都係主既安排, 為我準備左最好既野俾我...hehe~~最好既野就緊係...邊個邊個啦~~佢明的!!^-^!!~~

真的感謝神既恩典!!謝謝,我希望這一段既關係可以沒有休止符號的,永遠在遠處守護住你的小天使 Matthew
+ love u till the end of time 既我.^-^!!

台長: 888
人氣(97) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文