24h購物| | PChome| 登入
2006-03-27 01:12:35| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我是誰 !?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係全年感恩禁食祈禱日!!
今日既得著真不少,經歷三次敬拜!!
崇拜前奏,崇拜的敬拜、全年感恩禁食祈禱會中的敬拜!!
好滿足!!讚!!
當中,反省到一個問題……我是誰!?

名…咪女王囉!!
但係,這個問題的伸延是,我憑咩配受神的救贖同恩典喎!?
要是要比較的話……

我無參孫既強壯、無阿伯拉罕既信心、無所羅門王既智慧、無保羅既順服捨己!!

甚至在身邊,看似各人都比我強!!但!!!!!!!!!
我知道耶穌是為我而死的!!
心諗,神為咩要救我呢!?
貪我有寶嗎!?
貪我財勢、權力、地位嗎!?
我一樣也沒有!?
我值嗎!?一點都不值!!
不要說是為我這個罪人死,就連對我好,我也會有虧欠!!
更何況為我死呢!?
今天我體會到神對人既愛唔係單單只係普世性!!
更是獨立既對每一個人表明愛!!
還有尊貴既身份同職份!!
我明白了!!哈哈!!感恩呀!!

晚上,我也用了點時間去靈修、讀經、看屬靈書籍、代禱!!
發覺時間過得好快、亦覺得時間用得好充實!!
感謝神!!縱然未找到工作,但我反而唔太想急住去搵,等下神先喇!!

哈哈!!

感謝神!!

台長: 女王
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文