24h購物| | PChome| 登入
2002-11-25 23:00:35| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

掃興的星期一

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11月25日係嘉麒同嘉麟兩兄弟既生日~
今日係星期一照計我,佢,他三個應該book場打波既,但係怪獸整親隻手仲未好返,咁就唔book場等佢老人家抖下,但係都無減我對星期一既心情,因為我上個禮拜已經約左阿四,king, Derek同埋我4個人,lunch一齊去呢個漢陽苑度食燒烤,但係點知今日阿king話無$所以下次先喎,明明一早講左,無啦啦又放人飛機真係丫!!咁由於我已經約左Derek,咁我同阿四就照去唔理阿king,咁去到阿四同Derek就叫左一碟牛肉,而我就當然唔會叫牛肉,就叫碟雞肉,咁就開始燒燒燒…食食食…我就無啦啦傻左羅左夾生野個對筷子爬飯,好彩發覺得早o者,之後我就好小心,之後食完就叫糖水,果度有西米露,黑糯米同涼粉,咁我同Derek都係唔食芋頭既,所以係咁問個waiter呢樣有係芋頭,果樣有無芋頭嫁,但係阿四就好鍾意食芋頭既,佢見到我地咁就好激氣話我地都未食過好野,之後我地就開始係度講食經喇,食完我地就返柏麗。
a/c有test,不過都唔係好難,但係教既suspense同control就好難,聽到我一頭x水,2個幾鐘既堂話咁快就過左,咁我就o拿o拿臨執好哂野出去,因為約左張瑋兒係柏麗等之後去食飯,(佢係係上個禮拜三返左黎既)但係出度去見唔到佢既足跡,等一陣都唔見,咁我就打俾佢,佢竟然同我講佢o岩o岩先出門口,咁最終我地就約左聽日先。
今日都唔知做咩可以俾人放兩次飛機都得嫁,真係無引呀,但係今日我都過得幾開心既,仲有阿miu已經將旅行d相哂返哂俾我地,所以我一返到home已經將d相入哂落阿恩送俾我果本相簿度,話咁快本相簿已經貼到去最後一頁喇,我諗等其他人同學校哂埋d相俾我就o岩o岩好貼哂嫁喇,um…真係好開心呀,咁快已經貼滿左我咁多美好既回憶,真係開心死呀……………^^~

台長: summer
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文