24h購物| | PChome| 登入
2004-06-17 23:36:14| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

歐洲國家盃2004

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然2004年歐洲國家盃已經進行緊第二輪賽事...
但係點都要提一提既...

今屆歐洲國家盃係葡萄牙舉行~~
當然.我希望英格蘭可以成為最後勝利啦~~
不過....希望還希望...
始終覺得佢地仲未可以攞走呢隻歐洲盃~
原因可以係佢地未夠經驗,同埋差咁d皇者風範卦~
其實,除左咁...係比賽裡面運氣都好重要架...
一向以黎,英格蘭好似都無乜呢d大賽命咁~
就算踢得幾咁好...最後都係...功虧一貴><唉!

至於,有一隊我仲好欣賞既..就係德國喇...
係未鐘意英格蘭之前我係德國迷黎架!
係咪睇唔出呢..?!hee...
其實,我都唔知點解架...不過,鐘意係無得解家嘛~
但都有一個可能性,就係..我媽咪都係佢地fans卦..
細細個果陣我都有睇媽咪睇波架喇....
係媽咪將德國d球員逐個話我知既~
之後,我仲好狂熱咁睇番佢地以前d比賽添呀...
所以,可以話由90年西德d比賽睇到而家架喇~~

其實,英格蘭同德國可以話係我既情意結黎架!!
雖然...而家無左有線既我...
對呢個足球知識可以話變得知d唔知d...
甚至可以話徘徊係4-6年前既料...
但係.....無論佢地兩隊變成點,我都支持佢地架!!

台長: Yan
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 運動體育(各種運動、運動情報、球迷會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文