24h購物| | PChome| 登入
2005-10-31 18:07:49| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又開始手球了:p

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

30/10/2005
自從上年既大專/聯賽完左之後
都無真真正正咁打過一場手球比賽
公開賽又無報到...西貢杯得一場又唔得閒打.....
總之去左intern之後都無打過波啦=_=
今日終於等到有比賽啦
十一點幾起左身等,但係打三點幾lor
無聊之際睇左阿jack借俾我既搞乜鬼奪命雜作3...無咩特別好笑既位
睇完岩岩夠鐘出門口~~去到彩虹道有新波衫拎~~
一件紅,一件白~~點知紅色果件d no.前後不一....要著白色
透到呢~d唔係黑色既bar都透哂出黎~~@.@wow~~
點知又發覺,d衫唔係全部同款....好在at last都夠衫著~~
今日對scsg,對班妹妹仔~~黃sir既目的係試陣~~
一開始出左成班都係一百三十磅既人
今日發現原來我地成班都有七八成人有百三磅or even much heavier^^"
由於對方無外圍,我地就係六公尺防守,完全無出九公守
佢地又真係唔shoot wor~~^^
而我地既進攻...大家好耐無打波喇...開頭都唔係太入
點知warm up左就開始黎料喇
有一段時間~~黃sir叫左子琳係半場等波
阿碧一接到波就快攻,子琳就係咁跑~~好在無射失~~
而其他五個人就淨係防守~~跑都唔駛跑~~勁輕鬆~~
下半場再轉陣~~班妹妹仔都幾慘...
佢地既目標只係破蛋..但都唔得....都幾頹wor
但佢地射d波又真係...難d守唔到lor
而我地防守果d都唔係路啦,淨係舉起兩隻手,佢地都唔敢入=_=
下半場我地都幾多快攻~~而佢地就勁頹咁唔去追波=_=
黃sir話我地打擊左一班有心打波既妹妹仔....驚佢地有暗影唔再打手球wor...
自己又衰既...係場入面口多多咁...好似串親佢地咁呀>_<
唔知呀,我就係果d得勢不饒人既人...:p要改呢
打完波就講番今年我地要既野,我要遠射>_

台長: 文ying
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文