24h購物| | PChome| 登入
2005-10-31 17:48:49| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最後的陸運

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

29/10/2005
由於整親腳既關係唔駛跑陸運
而本來既ayp亦都因為陸運既關係請左假
一訓訓到十二點幾先起身~~
兩點幾去左jsc睇陸運,點知俾人話oc下晝先去...
一早又無人講過要去...灰
好多人都同我講隻腳好唔掂...我都feel到,因為四日喇
一d腫都無消到,係唔痛lor=_=
決定左都係去紅磡冬兒介紹既醫生度睇
睇完4x1之後就即閃人,因為唔知醫生收幾點...
去左紅磡,兜左勁多路先搵到...anyway多謝冬兒介紹&教我點去~~
去到坐左兩個字左右,個醫生係咁幫我扭扭扭>__<
但整完真係好似好左d,起碼腳背d腫都消左一半^^
反正去到紅磡,順手睇埋手球鞋,都仲係無碼...不過多左一對白紅色有碼
但個款就....算吧啦,我隻腳咁腫都係試唔到鞋嫁喇~~
之後係黃埔行左sport house一陣,
再去左打陣機~~~
出佐敦同阿媽食飯~~咩都唔食得,好消淡呢~~
食完本身等埋阿媽先走,但等得太耐..有d眼訓...
走左先:p
返到hall,睇spider man2~~唔錯~~spider man套衫幾型呀~~
睇完就訓lu~~聽日手球比賽^^

台長: 文ying
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文