24h購物| | PChome| 登入
2006-07-06 00:20:46| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

還是覺得你最好!○。+O‧°o‧°┼

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

yeaterday同today…
都同我最愛既老公一齊!哈哈﹏

琴日屋企冇曬人﹏個個都唔理我..得返我一個!勁free..好開心,..不過好悶。:::好彩老公過黎陪我。我倆long time no c......當然<咇咇>啦...屌!我老豆又冇啦啦返黎,嚇撚死呀!勁pk﹏又話唔撚返____賤人呀!!then去左大活食..我覺得好食左好多..又坐得舒服!!GDGD。
點知比佢發現左我訓教個樣比人影左..好彩佢睇唔到姐......呵呵呵﹏
佢影左WE係我手提﹏返到屋企睇返!勁爆靚影得@@I LUV U R,BABY!

今日係SCHOOL同雞睥,野口,佢老公同妹子.....玩得好開心!依家勁鍾意同雞脾玩呀!
放左SCHOOL....沖左返HOME換衫~THEN沖左去飛車過去搵佢。勁肚餓。去到等左陣﹏(例排動作__)THEN同佢食完野!諗住睇戲..但係又冇野睇!
咁行街...睇下野﹏
最開心係可以玩扭蛋蛋個陣!HEE!好開心!好開心!好開心!好開心!
好得意呀D公仔!><,哈哈哈^^

.☆∴.﹡﹒*﹒。.☆....﹒。.∴*‧.
>當我一想到自己會沒有你在我的身邊!我就很想把你抱緊。

”_每當我和你約會後...分別了﹏
你送我回家...
我每次都說我不想回家‧
好想跟你散散步,也許,
散步到天亮也不錯。
我好想聽你說話....
我好想聽有關於你的事。
當你還沒說再見...我搶先說再見。

沒等到你轉身..我就走了‧其實..
你知不知道,,,
我總愛回過頭看著你的背影‧

其實我多麼
___依戀你___.☆∴.﹡﹒*﹒。.☆....﹒。.∴*‧.

台長: ﹏敏_屎。︵
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文