24h購物| | PChome| 登入
2011-08-29 21:16:27| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

<38月29日<3

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔知比比幾時會發現哩到已經開番呢?

好掛住你同小熊熊啊:(

哩排小熊熊好曳曳\_/ 佢成日扮你把聲!!! 我就快分唔清佢地><!!!!!!!!:@:@

嘻嘻.. 我諗起沈晚講電話果時, 小熊熊係你隔離跳跳下

我叫bb係佢跳高左果時, 拱佢出去>< :DDDDDD 好衰啊我地:(

唔要咁樣對小熊熊:( 下次小熊熊番黎媽媽身邊果時應該已經好污糟了:( 擔心佢:(

- - -

而家我既老公仔應該係度努力工作, 搵錢養我同小熊熊><

但我的老公仔記住要小心D:(  唔好辣親手仔:( 唔好電親女仔:( 唔好同女仔講野:( 知道嗎:(?

一日又一日, BB就快開學了:( 如果做野好忙就唔好番工啦><

等我努力再努力再努力再努力賺錢錢, 養起你地\_/ ><  :D

BB啊! 你知唔知我今日放工天氣好熱, 好焗好辛苦 :(

我果時第一個反應唔係再諗唔番工! 而係要再加把勁上班!! 要搵好多好多錢!!

要好好咁孝順屋企人! 要養佢地!! 唔好比佢地仲咁辛苦!!

尤其爸爸:( 佢開始老:( 又要係戶外做野:( 唔想佢再咁辛苦:(

明唔明:(?

所以我要努力!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 加油啊我地!!!!!!

未來仲有好多路我地要一齊行嫁!!!!!!!! 努力!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:@

 

(我講緊咩)

台長: /\/\ANN
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文