24h購物| | PChome| 登入
2010-11-13 22:13:36| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

11月12日, 接珍珠仔放學記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




今天, bb食晏果時11點半打黎叫我起身><

之後一路hea下hea下咁玩電腦, 冇野做到睇番之前做果份pp@@

好辛苦咁終於到4點幾, 就開始慢慢換衫整野出去奧運等珍珠仔了

 

出到去, 同靚仔bb珍珠仔係地鐵站會合>_< 我有個handsome 珍珠bb>_< 呵呵呵:$

又go葵芳, 想拎番上星期買果件衫換:-( 但點知人地唔比:-(

之後就出左去葵芳廣場出面想搵下野食, 同行下藥房(幫bb搵萬秀雷敦)

點知d野都係唔岩eat, 我地回番到小雨天eat了 呵呵呵

途中, bb發現隔離對情侶好慘:'( 只食米線, 野都唔飲.. 嗚.. 好慘呀..

食飽, 行下書局同鞋鋪, 終於買倒我想要的鞋了.. 但其實太大

算啦, 不緊要啦>_<

 

想回家果時, 我地去左3台, 仲竟然決定轉埋台TIM, 哈哈搞笑:)

BB送我回家, 發現左"霞"D氣落個頭度會好痕!!!!! WOO..好正, 哈哈哈

拜拜BB, 回家了..(回家果時見倒D中學同學><)    -完-

 

P.S: BB買左個雞味花生比我>_< (但竟然係我媽媽好鐘意食)

台長: /\/\ANN
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文