24h購物| | PChome| 登入
2004-08-17 23:43:30| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大 掃 除

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

e+好累啦~累到唔想打字啦
今日下午好辛苦咁返緊工果時
狂係度唸放工要返屋企執屋
間屋真係好耐好耐都未執過啦
可能自己真係太懶太懶...
今次我真係好俾心機執好佢
有d真係無乜用就掉
因為以前成日都留返d無乜用o既野
所以先攪到屋企成個垃圾堆=_=
我唸你地都估唔到我執左幾多垃圾架啦
登登登登....就係5小袋垃圾啦
其他雜誌就留返俾媽媽
媽媽話會拎去俾人喎!所以就唔駛掉勒
(唔駛我掉,仲慳我時間同力氣添,keke)

今日仲睇埋我銀包d黃單添
以日已經找左一部份
e+計左就仲有1千蚊未找
嗚~~今個月碌左1千蚊啦
仲有整車d錢仲未還添
都成8百蚊架...T_T
好彩識個老細o者..遲d還啦!haha
你地咪睇我咁慘呀!其實我有錢還
不過係bank之嘛~~
d錢係bank就唔想拎出黎!keke

琴晚終於買左〝和平鞋〞啦~~~~
雖然唔係特別版..
但我覺得成對黑色好型呀
特別版o既鞋頭係白色
所以唔係太鍾意,
但係白色果對特別版勁靚噃
不過我份人污漕到死
唔夠一陣就變黑-_-”
哈~~所以都係無買lu^^"
唔買果對又可以慳返2百蚊添

唉~~e+公司多野做到死
今日下午做到頭都爆啦
累到打咩都錯晒,
至慘又要重新打過嘛>_<
嗚...我以為旺季過左添
點知又旺過~~~
公司咁多生意,好心佢再加我人工嘛
會計同物料都無野做o既
至慘係我出入口呀!!
嗚~~~唔撈啦........
哈..講下o者!!
我邊似d咁o既人噃~~
無份好o既工我都唔會唔撈^o^
除非我發左逹啦...
真係好累啦~~要養精蓄銳
聽日又要俾心機返工
之後聽晚就去唱k..haha

台長: ManMan
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文