24h購物| | PChome| 登入
2004-08-07 22:27:09| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

雪糕 紅豆i

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

keke~~係咪見到好大杯野飲呢?
係9記o既雪糕紅豆冰黎架!
仲係椰子味雪糕~~同紅豆冰好鬼死夾呀
但係加埋要$11.5呀>_<
好似好貴貴咁...雪糕好細粒咋!

今日下午主管請左假呀!!haha
成個晏就都同d同事吹水 
真係未試過有d咁o既情況
平時都係傾一陣,傾完又做野
但今日係做左少少野!傾左多多野
wahaha~~無人睇住我真係好懶架

今日終於同家姐傾左啦~~
我就建議去”青島”旅行
佢都覺得好正呀!yeah~~
之後佢就狂搵資料啦!
如果新年去o既話..果度會好凍凍
我有少少驚會病親添T_T
到時著多件3囉!!唔怕唔怕o既
到時可以去到大明湖,有上國文堂都應該知道度啦?
仲可以搭吊車上五嶽之首o既泰山添呀!
等我上去拍返部武俠片先,哈哈哈

咁大個囡囡...都未試過同家姐去咁遠架
平時最多咪2個去hk...
佢都識得照顧我o既~~所以我1d都唔擔心
我已經去過泰國,台灣,海南島,北京
希望新年去到青島啦!!
我仲同家姐計劃要save多d$$
下一站可以去羅馬,希臘添~
好想見識下西方文化o既建築物
一定好宏偉~~哈...
我唸我無讀錯系架啦^^"
旅遊真係一件好事
旅遊o既過程中,可以學到好多野
對於自己o既見識,一定可以大開眼戒勒

台長: ManMan
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文