24h購物| | PChome| 登入
2005-12-16 10:28:58| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

港男廿宗罪

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

【一個二個都係低學歷。條仔唔係讀 hku,條女拖住佢都覺得醜啦,影衰晒條女】
【錢又冇。同佢去酒店食餐飯都唔肯,驚死要比錢咁。幾百蚊一餐 tea 都比唔起,冇鬼用】
【唔識搵錢。做o左兩年o野先至得皮幾人工。比埋老母o個份後得返幾千蚊。我買個袋都唔只啦,仲洗旨意佢養。廢柴!】
【冇內涵。同佢講d 西方藝術史佢一d 都唔識。垃圾!】
【冇主見。我話想去邊佢就帶我去邊,成個奴隸咁,我唔要拖件奴隸出街。死狗!】
【唔講道理。一味指責港女,又唔諗下自己係點。】
【孤寒。情人節洗千零蚊 tum 下條女都唔捨得。乜條女千零蚊都唔值咩 ? 冇用】
【冇文化。人地講o野夾雜幾隻簡單o既英文字句都聽唔明;講英文又鬼死咁重香港口音。】
【懶。成世都唔做家務,食完飯又唔幫手洗碗】
【自閉。由朝到晚只係對住部 PS2 打機,毫無社交圈子】
【窮。戶口得雞碎咁多錢,夠我買袋唔夠我食】
【冇上進心。打死一世工,做死一世狗】
【冇風度‧媾唔到女賴地硬】
【媚外。成日認為日本/大陸女仔好。】
【固步自封。香港女士不斷進步,港男卻原地踏步】
【低等。成世受制於女人,毫無男子氣概】
【低學歷。一個二個都係 IVE 人】
【MK。著埋晒d cheap o野出街,影衰條女】
【un 挑鬼命。成班港男都係身形矮小o既白皮豬。自己廢,又要求條女有身材。港男都唔講道理o既】
【下賤。做侍應、速遞、快餐店、車房仔呢d 低等工作,影衰條女】

台長: 死高佬
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文