24h購物| | PChome| 登入
2004-09-06 22:33:53| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

正校..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日終於正式開學lu~~由於老婆返早既關係,所以一早講好早返陪老婆~~本來今朝好眼訓..真係唔想寺架啦...但係訓左之後又訓唔返~~結果我都遵守左諾言~~可能我真係太掛住bb啦~~戰勝左睡魔~~哈哈本來仲諗住厄老婆話唔去~點知俾醒目bb識破左~~仲俾佢威脅返轉頭tim =.="...
一入到正校就有兩個阿sir棟係門口...一開學扮晒嚴...跟住老婆就去上堂,我就去左5樓做foundation...發覺正校個阿嬸都幾好人~~做到咁上下冇啦啦有d無厘啦胃既便校啦之走左入黎...阻住晒...做到9.半左右,由於,一早就諗住買薯餅俾老婆食,於是就明目張膽搭'車立'走,去左老麥~坐到9.55左右諗住返去等老婆.入到去又問長問短於是就話自修~點知佢地話冇房,但係叫我去2d坐住先...仲要簽名...去到2d坐左陣,上去3樓睇下老婆放左未啦~但係冇動靜..有d驚..於是又去返2d涼冷氣..過多陣又上去睇下..又冇動靜..跟住聽到好似有人行近,拿拿臨走落2樓..完來係阿嬸~佢仲笑住同我講:'坐住先啦~'於是由入番2d..期間去左廁所2,3次諗住聽下有冇人潮經過..過多陣發現有d唔對路,於是由上去睇下,見到3c打開左..得番d某李係度..於是即係落去諗住搵bb.係一樓又撞到大嬸,佢用有d驚訝既表情望住我~~俾著我都覺得奇怪啦~鬼鬼祟祟走黎走去~~不過我唔理得咁多啦~~去左x春藤諗住send msg俾老婆,呢個時候老婆就send msg俾我話係m記等~我梗係趕去m記啦~去到發覺老婆同個凱子傾緊計,嘩!咁凱想搶走我索老婆?!梗係拿拿臨過去等佢知道自己冇行~眼尾都冇望過條友就閃人啦~~哈哈~不過我知道老婆係愛我一個架姐~點會睇得上呢位凱子先生~~佢挽鞋都未夠班呀~~hohohohoho~~~~~~~出到去拎個薯餅出黎~仲以為老婆會好開心tim..仲唔留d俾我!(呵呵我其實淨係想老婆食姐其實)
之後去銀行搞存摺~其間有個阿伯係咁鬧..唔知想點...係咁重複d野黎講...d動作又搞笑~~搞完我地行左陣十蚊店,我仲戴左個膠頭笠影左張傻仔相~~跟住就去上kenkan堂~~好開心因為有得同老婆一齊上~~~~~~~~~~~一開波就俾kenkan請我出去....係有d緊張不過唔多唔少都係搞下笑等大家(主要都係老婆!)笑下姐~~
上完去食飯~~新既一年但係依舊笑料百出~~見到老婆笑得咁開懷我都放心好多~~
本來真係諗住等埋老婆放學...無奈經過先前一番折騰..加上天氣炎熱..已足以使本人臭汗淋漓..所以只好返家了...望住老婆入學校門口果一刻真係好唔捨得...
我真係唔中意係正校返學,而且大部分時間冇得同老婆上堂,真係好唔慣...不過其實可以咁樣已經非常好了~相信日後都可以維持呢個程度吧~~

台長: @Lun@
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文