24h購物| | PChome| 登入
2003-09-23 23:08:47| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好tired 呀... >_<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日已經冇之前0個種feeling la,
但好tired law !!
成日都想去sleeping..~_~
已經好tired la….
咩都唔想理,咩都唔想知…
不過同一班同班0既朋友仔相處得好開心..
講笑, 學習….
對於econ.. 我都唔太worry,
反而係business studies,
今日做0個條past paper… 簡直係唔得.. 點去考試呀??
咩都唔知咁.. 唔得wor , 要好好努力0的先得la ..
我唔想後悔, 我想入到u ar !!
**************************************
哈哈… 原來有0的野係好難去改ga…
我真係離開唔到神….
我要返到神0個度,我要同佢一齊行… >_<

台長: 呂珮
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文